ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

نوش جون قبول باشه

ثنا: مامان نماز خوندی 

من: آره عزیزم 

ثنا: نوش جون 

من:(به زور خنده ام رو نگه میدارم) ثنا بعد از غذاخوردن میگن نوش جون بعد نماز میگن قبول باشه 

ثنا: قبول باشه. قبول باشه. قب..... 

داره اونقدر تکرار میکنه که خوب یاد بگیره  

تعطیلی یک پروژه

فعلا آموزشهای دبلیو سی به علت لجبازی بیش ازحد جنابعالی در امر ..... تا اطلاع ثانوی تعطیل میگردد. شاید به قول دوستان نی نی سایتی چون هوا سرد هستش دستشویی رو دوست نداری و با اینکه اطلاع میدی .... رو ولی تا میام ببرمت دستشوئی جیغ میزنی که: نههههههه همینجا میکنم 

 

 به دلیل حفظ احترام و آبروی یک نی نی پاستوریزه این پست فاقد امکان نظر دهی میباشد. نخند 

عکسی هم جهت آپ نداریم(وا خدا مرگم بده )

پایان بیست ماهگی و لالا استقلال

پست حاضر هیچ ارتباطی به استقلال قهرمان ندارد 

پست حاضر به هیچ وجه در جهت کوبیدن پرسپولیس همیشه سوراخ نمی باشد 

پست حاضر هیچ ارتباطی به قراردادهای کمتر یا بیشتر از بیست ماهه ی بازیکنان درویش مسلک و پاک سیرت و ..... فوتبال این مرز و بوم ندارد. 

 

این پست فقط و فقط گویای این میباشد که ثناخانم ما بالاخره بعد از ماهها مخ زنی از طرف ما و مقاومت از طرف خودش قبول کرد که اتاق خوابش رو قلمرو حکومت خودش قرار و تختش رو به ام پی تری خوابیدن در نزد ما ترجیح بده. دو سه باری تا صبح بیدار میشه که میرم بهش سرمیزنم و میخوابونمش. 

 

و اما شق القمر دوم: 

آموزش ج ی ش و .... در دبلیو سی 

بععععععععععععععععععله 

حدود یه هفته ای میشه. همچنان پوشکش میکنم ولی زود زود میریم دستشویی و .... چشمتون روز بد نبینه. همه کاری انجام میده جز.... از آب بازی و شستن دستشویی با فرچه گرفته تا ور رفتن با دستمال توالت و دکمه های مینی واشرش که جاش اونجاست تا دور من چرخیدن و کندن اسپایدرمن برجسته روی دنپائیش و خلاصه خیلی کم همکاری میکنه. یه وقتایی هم خودش اعلان میده که میخواد کاری کنه ولی تا میام ببرمش توالت جیغ میزنه که نهههههههه همینجا 

 

و اما اندراحوالات پایان بیست ماهگی و ورود به بیست و یک ماهگی 

حرف زدن: در حد تیم ملی. نمونه اش دیروز صبح بود که یدفعه دیدم داد میزنه مامااااااااااان اس ام اس. اومدم دیدم راست میگه یه اس ام اس واسم اومده بود

دوئیدن: در حد تمرین ماراتون 

غذا خوردن: خوبه، میوه رو بیشتر دوست داره 

اخلاق و کردار و رفتار: دلقکیه واسه خودش. نمونه اش: یه کیف گنده انداخته روی دوشش و میگه مامان من بلم 

میگم کجا 

بلم بستنی بخلم. در رو باز کن بلم 

در رو باز میکنم میگه بیا قاتاتور(آسانسور) رو بزن من بلم 

خلاصه اینکه با کلک راضیش کردم که بیا تو و بابا بعدا واست میخره میاره 

 

عکسا رو بعدا میام آپ میکنم فعلا وقت ندارم 

آهان با یه ماه تاخیر آورومشون 

  

 

خاله پیر زن

 

 

امکانات که نباشه باید وان حمومش رو جای ماشین استفاده کنه 

 

 

ثنا و نازنین زهرا تو پارک 

 

 

ثنا-محمدنیکان-محمدپارسا 

 

 

یه کم تردمیل سواری تا مامان جون نیومده

 

 

و تعجب میکنیم 

 

 

این عکسا رو ثنا از خودش گرفته 

 

 

این دستمال سر هم هنر خاله زینبه 

 

 

ثنا و زینب در حال خوابوندن عروسک زینب 

آقا......... بستنی بده ثنا..............

دیشب تو آشپزخونه مشغول بودم، تو هم داشتی با خودت بازی میکردی و حرف میزدی، تو رویا بودی با خودت میگفتی آقا........................... بستنی بده ثنا...........................بعد ژست خرید رو میگرفتی و مثلا بستنی رو ازش گرفتی و ...... 

 

یاد حدود 4 سال پیش افتادم که دقیقا همین جمله ها رو یه شب از زبون علی کوچولو پسرخاله ات شنیدم 

ظاهرا جنبه وراثتی داره و کاریش نمیشه کرد 

آمار بستنی هایی که تو فریزر داریم رو میدونی و دیشب هم چون مطمئن بودی که بستنی نیستش این ادا و اصول ها رو درمیاوردی  

حالا من حق دارم وروجک صدات کنم یا نه