ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

سلام ای ناله بارون

دیشب داشتم میخوابوندمش باز دوباره شیطنت اومده بود سراغش، یه کلماتی رو با خودش زمزمه میکرد: 

یه بی نشونم تو.... سلام روزای تلخ من....... 

تکه هایی از آهنگ ناله بارون فریدون اسرایی بود که بابائی دوست داره و همیشه تو ماشینش روشنه 

ذوق کردم که دخترم"یه قسمتایی" از آهنگ رو حفظ کرده بود و خودم شروع کردم به زمزمه که متوجه شدم ثنا ادامه کلمات رو ازم میگیره و خودش میخونه 

 

من:سلام ای.. 

 

ثنا: ناله بارون 

 

من: سلام ای..  

 

ثنا: چشمای گریون 

 

من: سلام روزای..  

 

ثنا: تلخ من 

 

من: هنوزم.. 

 

ثنا: دوستش دارم 

 

من: یه بی نشونم.. 

 

ثنا: تو این خشون(خزون) 

 

من: یه بی قرارم.. 

 

ثنا: یه نیمه جون 

 

من: منو..  

 

ثنا: از خودت بدون 

همه شو حفظه یعنی؟ 

 

خب این اسمایل ذوق مرگ شدن کدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟