ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

عکس نوشت بعد از چهار ماه

فکر کنم آخرین عکسایی که از دخملکم گذاشته بودم مال چهار ماه قبل بود 

امان از تنبلی  

  

 

 

  

همه مثل من از خوابیده بچشون خوششون میاد؟ 

به قول دوستی نه چندان نزدیکی:خشگلترین بچه ها آنهایی هستند که خوابند 

 

  

 

 

 

 

اگه گفتید چه خبره؟ 

تولد جوجوئه. عروسک مورد علاقه اینروزهای ثنا 

منم دعوت بودم جاتون خالی

 

 

 

 

 

  

 

 صالحه و محمد نیکان  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند .......

 

 

 

 

 

 

 اندر فوائد داشتن یک دختر لوس  

ببخشید ملوس

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

  

 اونقذه من از این عکس خوشم میاد

 

 یک دختر مودب و آرام در مطب دندانپزشکی

 

 

 

 

 

 

از راست: خرگوشه- ثنا- زینب

 

 جمع علما در محل کار مادران زحمت کش

 

 یه چشمش رو بسته مثلا

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 پیش به سوی عید دیدنی

 

 

 

 

 

 

با این خدایگان ادب و آرامش رفتیم دید و بازدید نوروزی

 

 

 

 

 

 

 

 علی پلو کباب رو با دست دوست داره بخوره 

ثنا هم در کنار علی همچنین  البته با سیر و ترب شمال(عرقه دیگه)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 شکار لحظات  

یه کم 18+