ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

چهار سالگی ثنا خانم

سه شنبه هفته قبل مصادف با روز مبعث رسول اکرم(ص) برای ما روز به یاماندی بود، چهار سالگی ثنای ما که باید براش جشن صلوات میگرفتیم (به نقل از وسائل الشیعه) مصادف شد با عید صلوات بر محمد و آل محمد(ص). روزی خوب و شاد برای سه تاییمون. یه جشن کوچمولوی سه نفر شب قبلش بیرون از خونه با هم گرفتیم و طبق خواسته خود خانم خانما قرار شد که براش روز چهارشنبه توی مهد تولد بگیریم، کیکش رو هم که از مدتها قبل خودش کیتی انتخاب کرده بود و بیصبرانه منتظر بود. با من تا آخر شب نشست و پفک و پفیلاها رو برای راحتی مسئولین مهد تو لیوان بسته بندی کردیم. خیلی خوشحال بود خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

تا گفتم برو بخواب فردا باید زود بیدار شی رفت خوابید 

صبح روز بعد من رفتم سر کار و بابایی ثنا رو با وسایل پذیرایی رسوند مهد میگفت برعکس هر روز زود از خواب پاشده و گفته امروز الکی خوابم میاد 

منم پاس بین روز گرفتم و رفتم کیکش رو تحویل گرفتم و تا رسیدم دیدم مسئولین زحمتکش و دلسوز همه مقدمات رو آماده کردن و ثنا رو هم عروس خانمش کردن و .... 

دیگه جشن تولد ثنایی هم اینجوری برگزار شد و منم حس خوبی داشتم از شادی دخترم و دوستاش 

ان شاءالله که همه نوگلها همیشه زیر سایه پدر و مادرشون شاد و خوشحال باشن 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

کلی بهش سفارش کردم که تو میزبانی اول فکر مهمونا باشا

 

 

 

 

 

 

یه تعداد دیگه از عکسای مربوط به دو ماه گذشته تو ادامه مطلب هستش 

 

 
 
 

 

 عکسای حرم حضرت معصومه(س) مربوط به اواخر تعطیلات نوروزی

 

  

 

محمدپارسای گل تو روز تولد سه سالگیش

 

  

 

 

 

 

 از اماکن تاریخی نزدیک کاشان(نوش آباد)

 

  

                                                                                صعود به همراه بابایی با اعتماد به نفس کامل(من که جرات رفتن نداشتم)

 

  

 

 

 

 

 

   

ژست متفاوت محمدپارساخان

 

 

  

 

خورشید شبهای ما

  

   

خواب با بچه عزیزش

 

 

 

  

 اونقد چخ چخ کن تا بیدار شم

 

نوعی سرگرمی در محل کار مامان

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

و همیشه عاشق جشن عروسی.....

 

   

و البته تولد(اگه گفتید تولد کیه؟)