ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

سلام بر ابراهیم

حفظ قرآن آرزوییه که خیلیها دارند

برای خودشون و فرزندانشون

 همیشه دلم میخواست و میخواد که از حوالی اون سنی که ثنا یه کوچولو بتونه روی زبان عربی مسلط شه و محتوای اون چه که حفظ میکنه رو کلمه به کلمه بفهمه و تامل کنه بفرستمش برای حفظ کامل کتاب وحی که در سینه اش بنشینه و با گوشت و خونش آمیخته بشه

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ قُوَّةً فِی عِبادَتِکَ وَ تَبَصُّراً فِی کِتابِکَ وَ فَهْماً فِی حُکْمِکَ

.

دو روز پیش که مشغول تی وی دیدن بودم اومد پیشم و با چشمای گردشده و صدای توی گلوی نشان از تعجب گفت: مامان یعنی حضرت ابراهیم چقدر مقامش بالا بوده مگه؟

یه نگاه جاهل اندر فقیه بهش انداختم و گفتم: چطور مگه

گفت: آخه خدا تو قرآن بهش سلام کرده ... بعد با همون تن صدای حاکی از تعجب گفت: سَلامٌ عَلى‌ إِبْراهِیمَ

با لبخندی گفتم آره دیگه مامان همه پیامبرها مقامشون نزد خدا بزرگه

و دو روزه که در دلم خدا رو شاکرم که تامل در آیات رو داره نصیب دخترم میکنه