ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

به سرعت باد

سال قبل جسمت لحظه به لحظه رشد میکرد 

دو هفته از بدنیا اومدنت گذشته بود که متوجه شدم دیگه پوشکات اندازه ات نیست و سایزش باید عوض شه. حدود دوماهگیت بود که کلا لباسات بایگانی شد و یه سری جدید رو برات باز کردم. و اوضاع به همین منوال میگذشت و عادت کرده بودم که هر لحظه از لحظه قبل سنگین تر بشی. 

اما امسال اوضاع برعکسه جسمت دیگه کم کم داره میره جلو در عوض رفتا رو کردارت هر لحظه داره عوض میشه هر روز یه کار جالب یه حرف جالب یه حرکت جدید 

توی همین دو سه روز گذشته دامنه لغاتت گسترده تر شده 

 

کامپیتر                        کامپیوتر 

هویچ                           هویج 

گوجه                           همون گوجه 

خ                                مخفف خیار 

دایی حسی                   دایی حسین 

امی                             امین 

پاز                                پیاز 

شاژژژژژ                        شارژر 

کنتیو                           کنترل 

بسته                           همون بسته 

پا                                پاشو 

ایشی                          بشین 

و............... 

 

خیلی سعی میکنی اسم همه چیز رو یاد بگیری و از مامانت بهتر از هر کس دیگه ای میتونی آموزش ببینی. منم سعی میکنم اسم همه کلمات رو کامل بهت یاد بدم مثلا سر یاد گرفتن "پیاز"  یه یه ربعی وقت صرفیدیم.  

رفتارت هم هی عوض میشه از خوبیهات اینه که دوست داری شاد باشی و ما رو هم بخندونی بعضی وقتا خودت رو لوس میکنی و ادای ناز کردن رو درمیاری که ببریمت ددر 

از بدیهات هم اینه که خیلی به من وابسته ای هر جا میریم انگار که همه میخوان بخورنت میای میچسبی به من و خیلی اذیتم میکنی آرزومه که تو یه مهمونی بری خودت بازی کنی و من یه کم با خاله زنکا راحت باشم و یه نفسی بکشم 

عاشق سفره افطاری هستی و حسابی بهمش میزنی تا ما برسیم سر سفره 

خرما رو دوست داری ولی بیشتر برای له کردن نه خوردن 

هندونه رو میبینی مثل قحطی زده ها میشی

موقع خوردن انگور که انگار با بابات کورس میذارید 

 

تا بهت میگم ثنا بخواب سرت رو میذاری رو زمین و صدای خروپف درمیاری