ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

دو سال و یکماه

امروز یکماه از دومین سال بدنیا اومدن دختر گلم گذشت. چیز خاصی که اینروزا خوشحالمون کرده اینه که دخترکم دیگه واسه همیشه از پوشک راحت شد و یه مرحله دیگه از خانم شدنش رو دیدیم. ماشاء الله دختر تمیز و حرف گوش کنی هم هست. خدا رو شکر  

دختر بلبل زبونی که عجیب انرژی داره واسه بازیگوشی و شادی 

من که گاهی اوقات واقعا کم میارم 

هجده تا دندون داره و وقتی میخنده دلم میخواد بخورمش 

کار بدی که اینروزا میکنه خوردن انگشتشه که فقط از سر عادته و خیلی ناراحتم میکنه خیلی هم تشویقش میکنم که اگه این کارو نکنه هر چی دوست داشته باشه واسش میخرم ولی فایده نداره 

شعرای زیادی بلده و شنگول منگول هم دست و پا شکسته تعریف میکنه 

شعرایی که حفظه: یه توپ دارم قلقلیه 

                           یه روز یه آقا خرگوشه 

                           یه مرغ نازی داشتم 

                           عموزنجیرباف 

                           ناری ناری ناری ناری تو مگه اناری !!!!!!!!!!!!!!  از زینب کوچولو یاد گرفته 

                           حسنی نگو یه دست گل 

دیروز بهش میگم ثنا میخوایم چند وقت دیگه بریم مشهد 

بهم میگه بریم عمه اکرم رو پیدا کنیم؟ 

تازه دوزاریم افتاد عمه اش اینروزا رفته مشهد. زیارتشون قبول 

دلم بدجور هوس امام رضا(ع) رو کرده تا دو هفته دیگه که ان شاءالله میریم دل توی دلم نیست 

 

عکسای ماه بیست و پنجم دخترم رو ببینید  

 

 یه روز که از سه چرخه سواری حوصله ام سر رفته بود

 

 

 

  

یدفعه یه نی نی پیدا شد 

اسمش مهیا بود 

اجازه دادم سوار سه چرخه ام بشه

 

  

واسش مادری کردم

 

 

 

  

خوراکی هم بهش دادم بخوره

  

  

این اون باغیه که رفتم توش گیلاس خوردم مریض شدم

 

 

 

 

 

  

سلف غذاخوری محل کار مامانم

 

  

دستبرد به عینک دوست مامانم

 

  

بعضی وقتا که بی ادب میشم اجازه نمیدم سه چرخه ام از پارک که میاد بره تو انباری بخوابه به زور با خودم میارمش تو آسانسور- طفلک مامانم که مجبوره ببردش حموم خوب بشوردش بعد بیاره بده من بازی کنم

 

                                                                           

                                                                          یک لیدی به تمام معنا

 

  

محمدپارسا نگو بلا بگو

 

 

 

  

عاشق هندونه ام 

البته عاشق نیلوفرخانم هم هستم

 

 

 

                               

                                                                                 و گواه دیگری بر عشقم

 

 

 

 

خانم خانما!!!!!

 

 

 دستبرد به ماشین محمدنیکان با همدستی محمدپارسا

 

 

روزی که کارمند شدم

دو سه روز پیش بود که صبح از خواب پاشدم و با مامانم اومدم سر کار(به دلایلی) 

خوش گذشت عکسام رو ببینید 

ولی به مامان فکر نکنم خوش گذشته باشه ها 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

مراتب تعجبم از باز شدن اتوماتیک در

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

میز کار مامانم بعد از ورود من بعنوان کارمند افتخاری

 

  

و بالاخره خوابم برد