ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

فرهنگ لغت جدید

حسنا به من میگه مامامان

به باباش میگه بابابا

به ثنا هم میگه آجی د

خیلی دوست داره که با ثنا نقاشی بکشه، خیلی دوست داره بره یه جای بلند بعد ثنا رو صدا کنه که ببره بغلش کنه، خیلی دوست داره صبحها با ثنا بره مدرسه یه روز که برنامه ای تو مدرسه بود و همه با هم رفتیم بودیم کلی ذوق کرد به زور کنترلش میکردم زود در میرفت ثنا اعتراف کرد که حسنا رو بیشتر از همه تو دنیا دوست داره.

روزمره

اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، ، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم،، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم، اونا میریزن من جمع میکنم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تا کی قراره اونا بریزن من جمع کنم؟

تکرار مکررات

ثنا حول و حوش همین سن الان حسنا بود که یه پست گذاشتم در مورد اینکه صدای اذان رو که میشنوه دستاشو میبره بالا و مثلا دعا میکنه

.

.

.

خب حسنا هم الان همین کارو میکنه

.

ثنا حول و حوش همین سن الان حسنا بود که یه پست گذاشتم و توش نوشتم که به شدت سرما خوردم ولی برای اینکه تو خونه امکان استراحت نیست به زور پاشدم اومدم سرکار...

.

.

هفته پیش این اتفاق افتاده بود یعنی با وجود آنفلوآنزای شدید استعلاجی نگرفتم چون موندن تو خونه با وجود وروجکها کمکی به بهبودی نمیکرد

عایا این تکرار مکررات شدیداً مضر میباشد؟