ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ای تموم هست و نیست من فدای تو .....

چهارشنبه ثنااینا تو مدرسشون مراسمی داشتند. میگفت زیارت عاشورا هم خوندیم. اولین باره که میخوندش مطمئنم. تا حالا نخونده

ازش پرسیدم کل دعا رو خوندی؟ کامل کامل؟ بیحوصله جواب داد آره

نمیدونست دلیل این سوالام چی بود


همش با خودم فکر میکنم یعنی اون لحظه که رسید به "بِأبی اَنتَ و اُمّی" من کجا بودم و چیکار میکردم؟

پروردگارا! رب العالمین من! ای مهربانترین مهربانان! خودت گفتی "ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ" بخوانیدمرا تا اجابت کنم شما را. طفل من با قلب پاک و بیگناهش ازت خواسته که مادرش رو فدای حسینت کنی. میشه استجباتش کنی؟ من با یک کوله بار سنگینی از گناه روم نمیشه از این دعاها واسه خودم بکنم


باید مادر باشی

شیعه باشی

بچت برای اولین بار زیارت عاشورا خونده باشه

بِأبی اَنتَ و اُمّی گفته باشه

تا بتونی حالم رو درک کنی


ای تموم هست و نیست من فدای تو حسین(ع)