ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ax بهار 1401

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من مادرم نه عکاس

اینکه از کیفیت پایین یه سری از تصاویر بارگذاری شده تو وبلاگ گاهی شکایت میکنید دلیلش فقط یک چیز میتونه باشه;

مهربونیتون

همین

ولی

 یه توضیحی بدم

این عکسها یه سریهاش با دوربین نیمه حرفه ای گرفته شده، یه سریهاش با گوشی من که کیفیتش بدک نیست، یه سریهاش با گوشی همسرجان که کیفیتش معمولیتره و یه سریهاش ارسالی از طرف فک و فامیل و دوست و آشناست اونم با واتس آپ و ایتا و تلگرام و.... و طبیعتا تغییر سایز شده 

یه سریهاش تو فضای بسته با نور کم، یه سریهاش تو شرایط خوب نوری و یه سریهاش اصلا تو شب و ظلمات

یه سریهاش با ژست و شسته رفته، یه سریهاش بی هوا و ژولیده پولیده

اینجا دفتر خاطرات منه نه آتلیه. من هر چی که برام جالب و خاطره انگیز باشه ثبت میکنم و کیفیت تصاویر خیلی مد نظرم نیست هر چند چشمای خشگل شما برام خیلی ارزشمنده و تا جایی که بشه گزینششون میکنم

امیدوارم درک کرده باشید که پست بعدی عکسانه است