ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

خونه ی ما

بالاخره خوابیدند. هر سه تاشون

هر چهارتاشون

 از ساعت ۲۲ که میز شام تقریبا جمع شد خمیازه های همسر و حلما شروع شد دوتاشون رو راهی اتاق کردم با تجهیزات کاملی از فلاکس و دو تا شیشه و پستونک و... لباسها داخل ماشینه و باید منتظر بمونم تا پهنشون کنم از طرفی اون دو تا هم مشغول دیدن سریال کره ای بدون توجه به اخمهای من

سریال تموم شده ثنا تازه یادش اومده که نماز نخونده  ای ی ی ی ی خدا

شب عرفه است ان شاالله این دو تا هم بخوابن قلبی از عزا درمیارم و به مختصر مستحبی میرسم 

قبل از خوابیدن این دو تا صدای گریه اون یکی از اتاق میاد. عژیببب سابقه نداره قبل از چهارساعت بیدار شه میرم میارمش تو اتاق دخترا که همسر بینوای خسته بیشتر بدخواب نشه

تختش رو به زور بین دو تا تخت خواهراش جا کردیم. میزارمش توی تخت، تنها چیزی که توی چشاش نیست خوابه میزارمش به حال خودش و عروسکش

حسنا اصرار داره براش قصه بخونم یه چشمم به خطهای قصه است یه چشمم به حلمای توی تخت

نمیدونم چرا وبه چه علت ثنا داره میرقصه، تو گروه خواهر و برادرا یه عکس از اوضاعم با شرح حال میزارم خاله بزرگه بچه ها مینویسه: آقای مجری برای کلاه قرمزیها قصه بگو تا بخوابن صبر کن دختر همسایه هم بیاد

قصه حسنا تموم نشده که حلما ددر ددر گویان به سمتم میخزه که بیاد بیرون.. خدایا خودت رحم کن این وقتی هوس ددر میکنه با کسی شوخی نداره عنقریبه که جیغش بلند شه. این محله هوای خنکی داره خیلی از همسایه ها مثل ما بیخیال کولر روشن کردنن، پنجره اتاق دخترا  بازه و پرده کنار نخوابونمش بیچاره ایم

بغلش میکنم میبرم توی هال میگردونمش نمیدونم چه کسری از ساعت گذشته که بالاخره میخوابه. میارم میزارمش سرجاش اون دو تا هم قصه تموم نشده بیهوش شدند. ساعت از دو گذشته. تو فضای کم بین  تخت حلما و کمد دیواری خودم رو روی زمین جا کردم، تا نماز صبح اینجا میمونم. تو این اتاق پر از انرژی

توانی برای مستحبات نمونده ان شا الله که همون دو رکعت نماز صبح رو نا داشته باشم بخونم

اینجا خونه ماست

خونه یه کم شلوغ ما

چرا تا حالا نفهمیده بودم تماشای آسمون از کف اتاق دخترا اینقدر خوبه؟

آدم ها شبیه وبلاگشان نیستند

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.