ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

روزت مبارک بابائی

من ثنای توام بابائی و اینو مامان داره از قلب من برای تو مینویسه 

ای بهترین بابای روی زمین، ای که هر روز صبح وقتی چشمام رو باز میکنم تنها کسی هستی که میبینمت و بهم سلام میکنی و نمیذاری دلتنگ مامان کارمندم بشم،ای که تمام مدتی که با مامان تو خونه تنها هستم چشمام به در هستش تا بیای و منو سفت بغل کنی و بعضی وقتا هم از اون چیزای خوشمزه سرد تو دستت باشه و برام باز کنی تا بخورم،ای که با تو فهمیدم "ددر" یعنی چی، ای که جز عشق چیزی نثارم نکردی، ای که به مامان گفتی منو بیشتر از اون دوست داری و مامان به خاطر گل روی من غصه اش رو به روت نیاورد، ای که شبایی که مریضم و مامان تا صبح بالای سرم بیداره یکی دوباری از خواب بیدار میشی و حالم رو میپرسی 

دوستت دارم 

دوستت دارم 

دوستت دارم  

روز میلاد بهترین مرد روی زمین رو بهت تبریک میگم بابائی، ایشالا صد و بیست سال سایه ات بالای سر من باشه و منو تو لباس خشگل عروسی ببینی و برای بچه های منم اینهمه مهربونی از خودت در کنی  

دوستت دارم 

دوستت دارم 

دوستت دارم 

من که فعلا نمیفهمم کادو یعنی چی ولی همونی که مامان برات خریده رو به حساب من هم بذار آخه منو سه ساعت تمام تو این شهر شلوغ گردوند تا اون هدیه رو برات خرید. موقع کادو کردنشم هر چی جیغ زدم قیچی و چسب رو نمیداد دست من باشه. میبینی چقدر بابت هدیه ات سختی کشیدم. بازم روزت مبارک