ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

عکسای ماه بیست و دوم

با عرض معذرت عکسا با تاخیر اومدن 

من برم تا کتک نخوردم  

 

 

 

عصای دست مامی 

  

  

 

 

 هر بلایی خواستند سر من آوردن این زینب و نیلوفر

 

 

 از راست: زینب، میکی موس، نیلوفر، ثنا

 

 

یه بار دیگه مامی منو برد آرایشگاه 

 

 

و مداومت بر بساز و بفروشی 

 

 

 

این دخمل همسایمونه، اسمش ستایشه، هم معنی اسم خودم 

 

 

و از همه مهمتر اینکه این دخمله اسمش ثنا بود هم اسم خودم  که مامانم تا فهمید موبایلش رو درآورد

 

 

گذشت و گذشت تا اینکه یه اتفاقی افتاد و سروصدا شد و همه گفتن سال تحویل شد. منم به این فرمت درآوردن و بردنم عید دیدنی

 

 

  

 

من و پارسا تو چمدونیم و مامانم داره حرص میخوره که بیاید بیرون چمدون و ببندم الان جاده شمال قلقله میشه 

 

 

 

و رفتیم شمال  

 

 

 

 

من و زینب  تو شهربازی رامسر 

 

 

 

لالاکردم ساکتتتتتتتتتتتتت 

 

 

 

خب مامان من از این علوسکا میترسم 

 

 

بهم میگفتن نوک طلا 

 

 

خوش به حالت محمدپارسا، بعد از حموم میچسپه ها