ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

عکسای ماه بیست و سوم

 اینم عکسای ماه بیست و سوم

 

در حال دریافت انرژی مثبت از چادر نماز مامی 

 

  

دوربین و بده من 

 

  

بچه هام رو بخوابونم 

 

 

  

و دلی از عزا دربیارم 

 

    

خودم خوابیدم. بدون کمک مامان

  

 

 مامان صبح داشت میرفت سرکار دید من خشگل خوابیدم ازم عکس گرفت

 

  

دوربین و دادم مامان گفتم از من و اسبم عکس بگیره بعد عکس رو به اسبم نشون دادم

    

ماست خور حرفه ای

 

و رفتیم سیزده بدر

 

  

 

 

      علی جوگیر

  

و کلی بع بعی دیدیم

 

 

 

  

 

 

 و تقرب به درگاه الهی

 

 

 

 

 

پارک ثنا(شهرداری اشتباهی اسمش رو یه چیز دیگه گذاشته) 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

و سفر نامه مون 

اول از قم(خونه علی اینا) شروع کنیم

  

 

  

  

  

  

 

 

  

 

 

  

 

آبشار نیاسر

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

   

باغ فین