ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثنا خانم&حسنا خانم&حلما خانم

صندوقچه خاطرات روزهای مادرانه ام

ثبت نام مامان ثنا و حسنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی

دلم میخواد برم  ثبت نام کنم و نامزد انتخابات مجلس بشم

 ولی الان نه!

 یه زمانی که برای نماینده و خادم(؟!) ملت شدن حقوق مجزائی پرداخت نشه، منزل و خودرو و راننده خاص در نظر گرفته نشه،

 نیازی به ترک شهر محل زندگی و اقامت در پایتخت نباشه که یه وقت از شغل اصلیم( خانه داری) وانمونم بابتش 

 اصلا در زمانه ای که عمل جراحیهای سخت و سنگین رو هم با ویدئو اوپریشن کنترل میکنن و انجام میدن چه لزومی داره این تعداد آدم تو یه کاخ جمع شن صرفا جهت سخنوری!

تصور کن! اگه حتی! تو آشپزخونه مشغول هم زدن قورمه سبزی باشم 

و همزمان لپ تاپ و کم روی میز ناهارخوری روشن باشه  و n فوریت اورژانسی نشاندن لبخند به لب خلق الله رو با بقیه همکارا ببخشید خدمه ملت در حال بررسی باشم

من مطمئنم اون روز یه روز میاد که همچین چیزی شدنی باشه

تو روزی که اونروز اومد، اگه زنده بودم و عصا به دست نبودم و دندونام مصنوعی نبود می رم ثبت نام میکنم